Cu siguranță newsletter-ul rămâne una din principalele tactici (ca rată de conversie) pe care un magazin online o poate folosi pentru creșterea vânzărilor. Bineînțeles, contează foarte mult ce mesaj trimiți și cui trimiți, însă nu despre asta vreau să vorbesc acum ci despre partea tehnică.

Configurarea unui server de mail și întreținerea lui pentru a livra mesajele în Inbox e destul de greoaie și anevoioasă. De aceea au devenit foarte populare soluțiile de gen MailChimp, Aweber, etc. Îți oferă toate părțile pozitive ale marketing-ului prin email, fără bătăi de cap. Când am lansat AvantiCart, nu aveam nici o soluție pentru newsletter iar clienții îmi cereau așa ceva. Căutam o să integrez o soluție existentă când, m-a abordat Mihai Secașiu - omul din spatele WomSend. Nici nu putea să apară într-un moment mai bun! WomSend e un serviciu de email marketing similar cu MailChimp/Aweber însă cu prețuri mult mai bune.

De ce scriu acesta articol? Pentru că folosesc WomSend și sunt mulțumit de serviciile oferite. E un produs bun ce merită promovat.

Link-urile date mai sus sunt link-uri de afiliat. În mod normal, dacă cineva devine client al serviciului după ce a dat click pe oricare din link-uri, eu aș primi 30% din suma plătită către WomSend (în fiecare lună, pe toată perioada în care rămâne client). Însă am decis să renunț la procentul de 30%. Așadar, cine devine client WomSend, va avea o factură cu 30% mai mică!

Spor la conversii prin email marketing!

PS: dacă ai cumpărat o listă de 1 milion de adrese de email și te gândești că în sfârșit ai  ocazia să trimiți ieftin email-urile în Inbox, acest serviciu nu e pentru tine!

PPS: fără legătura cu subiectul, dacă ești doamnă/domnișoară și citești aceste rânduri (sau un domn ce trebuie să facă un cadou) țin să te informez că recent s-a lansat Dasha.ro - un magazin online de genți de damă.