Va invit la a doua editie TeCOMM – Cluj – 11/12 octombrie

October 2, 2012 – 11:22 pm

Un articol scurt sa va aduc aminte de TeCOMM – conferinta de eCommerce ce se desfasoara la Cluj-Napoca.

Anul acesta TeCOMM promite sa fie mai mare si mai fain ca anul trecut. Daca activati in industrie, n-ar trebui sa ratati evenimentul. Sunt 34 de speakeri ce acopera multe teme interesante. In plus, discutiile din pauze sunt foarte interesante.

Puneti mana pe mouse si inscrieti-va, nu mai este mult.

PS: Eu o sa am o prezentare/workshop in a doua zi a conferintei. Voi vorbi despre caietul de sarcini pentru realizarea unui magazin online.

  1. 4 Responses to “Va invit la a doua editie TeCOMM – Cluj – 11/12 octombrie”

  2. Intr-un interviu oferit unei publicatii online spuneati ca in 2009 aveati vanzari de 1.000 Euro/luna, insa datele oficiale precizeaza ca ati avut incasari de 150 mil. tot anul. Ati avut vanzari de 1.000 Euro/luna la fel cum Emag detine 70% cota de piata. Asta este strategie de marketing sau ati facut evaziune fiscala?

    Ma intrebam, retoric, ce sfaturi mai dati clientilor, avand in vedere cele mentionate mai sus.

    By Gabi on Oct 21, 2012

  3. Gabi, 2009 a fost primul an al Sosetariei, iar 1000 EUR pe luna am atins la sfarsitul anului. Evaziune e destul de greu sa faci in eCommerce, din moment ce banii ti se vireaza in cont de catre curier sau de catre procesatorul de carduri. Probabil exprimarea din articol n-a fost cea mai potrivita. Poate imi spui si despre ce articol e vorba.

    Experienta mea in eCommerce a inceput cu 4-5 ani inainte de a lansa Sosetaria si continua pana in ziua de azi, cu mai multe magazine. Iar sfaturile date de mine nu sunt din domeniul “cum sa ai zeci de mii de euro vanzari” pentru ca asta implica multe lucruri.

    Nu mi-e rusine sa spun ca am avut doar 1000 EUR vanzari / luna la sfarsitul lui 2009. Aveam stoc putin si buget de marketing mic. Asa e la inceput. Insa, chiar si din experienta asta pot sau dau sfaturi oamenilor. Sfaturi de genul “trebuie sa aveti stoc si buget de marketing, altfel o sa va fie foarte greu”.

    By Mihai Brehar on Oct 21, 2012

  4. Articol: http://www.wall-street.ro/articol/Start-Up/84493/Cat-plateste-un-antreprenor-pentru-a-si-dezvolta-magazinul-online.html

    “Pe de alta parte, sosetaria.ro a ajuns anul trecut la vanzari de circa 1.000 de euro pe luna.” In articol nu e precizat ca vanzarile in cauza le-ati facut la sfarsitul lunii decembrie sau la inceputul lunii februarie.

    Iar va contraziceti, citez “in 2008 a lansat Sosetaria.ro”.

    Referitor la sfatul oferit de dvs. “trebuie sa aveti stoc si buget de marketing, altfel o sa va fie foarte greu”, e falsa. Un caz concret de magazin online si cu un mare buget de marketing dar, evident, fara stocuri, este fashionup.ro. In cadrul fiecarui produs exista un termen de livrare de 5 zile, de unde deducem ca magazinul are nevoie de un anumit numar de zile pentru a efectua comanda la furnizorul respectiv si a-l livra clientului la adresa.
    De asemenea, intr-o comanda pe care am efectuat-o in trecut, si care nu s-a finalizat din cauza lor, mi-au precizat, la telefon, ca trebuie sa astept o zi lucratoare sa verifice daca produsul pe care il doresc este in stoc si apoi inca doua-trei zile pana ajunge produsul la sediul lor. In ziua cand m-am prezentat sa ridic produsul de la sediul lor, evident, ca nu-l aveau in stoc, din motive care-mi scapa acum.
    La intrebarea de ce trebuie sa astept atatea zile si daca nu au un depozit, mi-au raspuns: “ca produsul este in stoc dar au mai multe depozite in tara si trebuie sa verifice”.

    Asa ca, sfaturi de la mari antreprenori, cum este domnul care detine fashinup si dvs., ar fi extrem de bune daca ar fi aplicate in cadrul magazinelor pe care le detin. Sfaturile, dupa parerea mea, sunt doar strategii de marketing, reclama mascata la magazinele lor sau minciuna, cum este cazul unui magazin electro&it care la fiecare interviu ne spune ca detine 70% din piata, deci este monopol, iar datele oficiale arata ca detine abia 11%.

    By Gabi on Oct 22, 2012

  5. sosetaria.ro a ajuns anul trecut la vanzari de circa 1.000 de euro pe luna

    A ajuns, nu a avut. E o diferenta. Ok, nu se intelege foarte clar, dar e o diferenta.

    Iar va contraziceti, citez “in 2008 a lansat Sosetaria.ro”.

    Am lansat in decembrie 2008, vezi: http://www.mihaibrehar.ro/blog/lansare-oficiala-sosetariaro.html

    Cat despre restul comentariului, putem discuta zile intregi. Fiecare proprietar de magazin facem cum doreste. Daca fashionup a ajuns la concluzia ca e mai bine fara stoc, ok, problema lor.

    Asa ca, sfaturi de la mari antreprenori, cum este domnul care detine fashinup si dvs., ar fi extrem de bune daca ar fi aplicate in cadrul magazinelor pe care le detin.

    Nu ma dau mare antreprenor :)

    Fiecare alege ce sfaturi urmeaza, si e normal sa nu accepti orice sfat fara sa-l treci prin filtrele proprii. Internetul e liber, daca nu ai nevoie de sfaturile mele, poti trece la urmatorul blog.

    Bafta!

    By Mihai Brehar on Oct 22, 2012

Post a Comment