Ok, titlul poate e puțin exagerat, dar citiți în continuare.

Majoritatea programatorilor își testează superficial codul. Iar când e vorba de dezvoltare web, problema se complică din cauza mulțimii de browsere existente. Ok, ok, se complică din cauza lui Internet Explorer :)

Ideal, ar trebui sa existe niște teste automate (noi la Avanticart folosim Selenium pentru testarea magazinelor). Toate bune și frumoase, dar aceste teste nu prea pot detecta erori de design (sau cel puțin nu foarte ușor).

Așa că am făcut 4 segmente in Google Analytics, pentru vizitatorii ce folosesc IE 6, 7, 8 și 9. Click pe link-uri pentru a importa segmentele in contul vostru. Folosind aceste segmente, am creat 4 alerte pentru cazul când rata de conversie scade sub un anumit procent.

Nu uitați să bifați căsuța „Send me an email when this alert triggers”.

Desigur, alertele astea nu trebuie să înlocuiască testarea efectivă, doar vă ajută să găsiți eventualele scăpări. Iar dacă aveți un magazin cu trafic mic s-ar putea să nu vă ajute foarte mult deoarece rata de conversie variază. În cazul ăsta ați putea să încercați să măriți perioada la o săptămână și să folosiți numărul de tranzacții pe post de condiție (în locul ratei de conversie).